Televizyon ve Yerel TV Reklamları

Hem görüntünün hem de sesin birlikte olması, televizyonu diğer mecralardan ayrı kılmaktadır. Aynı zamanda ürünlerin tanıtılmasında etkin olmaya yol açmıştır. Aynı zamanda stabil bir teknoloji olmayıp sürekli gelişen teknolojisi açısından daha çok olanak sunmaktadır. Geniş kitlelere ulaştığı için CPM’ nin düşük olmasına neden olur.

Televizyona reklam vermenin ayrıca yüksek erişim sağlamak, hızlı frekans edinmek, dönüşleri ölçmek, duygulara hitap etmek gibi artıları vardır.

Birincil mecra olarak Kabul edilen televizyon, müşterimize sunduğumuz medya planları içinde ağırlıklı yer tutmaktadır. Türkiye’de Kablo Tv-DigiTurk-Anten yayını ile izleyiciye ulaşan televizyonlarda pazarlama hedeflerimize yönelik medya planları oluşturmaktayız. Prodüksiyon ve satın alma maliyetlerini minimalize etmekteyiz.